Çobanlık mesleğini hor görüyorlar çobanlık sizce kötü meslek mi?

27 yasındayım cocukluktan beri bu mesleğin içindeyiz. Ailemle beraber yapıyorum bu işi kendi malımız

Dedem rahmetli, evinı koyunlarla almış cocuklarınj koyun satarak evlendirmıs. mesleğim bu napalm? Villam olsaydı karakterim curuk olsaydı, Bu zenginliğin ne hayrı olurdu. cahil degılım Ben unıverıste bitirdim diyenlerden daha bilgiliyım, ama hayat ıste. Bu hayatta hersey zenginlik degil huzurun yoksa zengin olsan ne Fayda. Şu hayatta en değerli şey önce sağlık sonra huzur. diğerleri zaten bir şekilde oluyor hep diyorum Allah gönlü guzel iyi insanlarla karşılaştırsın diye. ıyı insan vardır da denk gelmek mesele

Burada duygu somurusu yapmıyorum sadece ıcımı dokmek istemiştim bır beklenti ıcınde degılım..
Çobanlık mesleğini hor görüyorlar çobanlık sizce kötü meslek mi?
Cevapla