İşte çalıştığım için çok mutluyum siz mutlumusunuz bana herkes çok iyi davranıyor oyüzden baya mutluyum artık işe hevesle gidiyoru?

Sizlerde seviyormusunuz çalışma hayatını ben çok sevdim müdür yardımcısı var o bana baya iyi davranmakta bana kızmıyor hiç biri düzgün davranılıyor işimden çok memnunum

İşte çalıştığım için çok mutluyum siz mutlumusunuz bana herkes çok iyi davranıyor oyüzden baya mutluyum artık işe hevesle gidiyoru?
Cevapla