19 yaşındayım temelim yok ama tıp çok istiyorum 2 sene boyunca köpekgibi çalışırsam kazanırmıyım sizce kendime güvenim var?

19 yaşındayım temelim yok ama tıp çok istiyorum 2 sene boyunca köpekgibi çalışırsam kazanırmıyım sizce kendime güvenim var?
Cevapla