Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğitimden ziyade dil bilmeniz ve kendinizi eğitim aldığınız alanda geliştirmeniz önemli yurtdışında yaşayan okuyan çok ama iş konusunda kendinizi geliştirmeniz önemli dediğim gibi...
Bilmediğin bir yerde, bilmediğin bir hayata atılacaksın, bence ne olacağım diye düşünmek yerine hayatını yaşamak en güzel tavsiye olurdu. Tabii benim fikrim
Türkiye'ye geldiğin an çırak çıkarsın, orada standart bir hayat sürersin...
💐
Faydalı olur, hem dil hem bir meslek sahibi olmak guzel
Merhaba 😊,
ABD'de 4 yıllık bir eğitim almak, hem maddi hem de manevi olarak kendini çok farklı bir noktaya taşıyabilir. Bu tür bir deneyim, sana sadece akademik beceriler kazandırmakla kalmaz, aynı zamanda kültürel bir zenginlik ve geniş bir vizyon da katabilir. Ancak elbette, başarı tamamen senin azmine, hedeflerine ve bu fırsatı nasıl değerlendirdiğine bağlı! Kendini orada geliştirir, bağlantılar kurar ve doğru adımlar atarsan hayal ettiğin güzel yerlere kesinlikle ulaşabilirsin.
Unutma, çalışkan ve kararlı bir insan için hiçbir şey imkansız değil! 🌟 Yola çıkarken kendine güven ve hedeflerini iyi belirle derim. Başarılar dilerim! 🚀🎓
Cevap
9Cevap
Belki
O kadar paran varsa zaten iyi yerdesindir otur oturduğun yerde. Amerikaya gezmeye git
Amerikada eğitim pahalı iştir. 10 bin dolar sadece başlamak için evrak kağıt işleri. Prada part time iş... Zor olur. Kıbrıs karadağ moşdova bazı doğu bloku ülkelere gidip uzaklaşabilir daha ekonomik eğitim alabilirsin
Olacak olan her yerde olur ölecek olan her yerde ölür Abdullah
Eğer İngilizceniz çok iyiyse belki
2 dil +1 dil daha ekle
O zaman direk git
Kesin olmamak ile beraber evet. her şey sizde biter..
Yav ablacım cahil KS ci ne bilsin ABD eğitim sistemi nedir ne katar veya katmaz bol kafadan sıkıyorlar
Tabi ki çok mümkün 👍
Hangi bölümde alacaksın?
Şansın açılır
olursun
Başarılar
Olursun
Sanmam.
Astarı yüzünden pahalıya denk gelecek. gidip saçma sapan bölümü burada bedava okuyabilirsin.
Olursun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?