Yüzyılın cerrahı olmak istiyorum ama geç mi kaldım?

Tıp fakültesine 21 yaşında başladım 27 de mezun olacağım. Yüzyılın cerrahı olamaz mıyım. Geç olduğu için. İnanıyorum hissediyorum tıp fakültesinden öncede ben bişiler başarabilirim. bilim adına sağlık adına diyordum. Ama tıp kazanamıyordum psikolojim iyi değildi
Yüzyılın cerrahı olmak istiyorum ama geç mi kaldım?
Cevapla