Kızlar 25 yaşına geldim hala ders çalışıyorum kpss çalışıyorum ailemden utanıyorum böyle olan var mi babamdan utanıyorum ya?

Kpss 2026 ya gireceğim bi işte çalışamıyorum ders çalışmak için aile evinde yaşıyorum çok utanıyorum ilk defa gireceğim sınava bu arada babam sabahin köründe kalkıp ise gidiyor yıllarca ağlayasım geliyor ya hayırsız evlat gibi hissediyorum atanana kadar da baya zaman geçecek üzüntüden hüngür sakir ağlamak istiyorum ya

Kızlar 25 yaşına geldim hala ders çalışıyorum kpss çalışıyorum ailemden utanıyorum böyle olan var mi babamdan utanıyorum ya?
Cevapla