Ne kadar maaş alsanız yapardınız? Sizce bu işin hakkı ne?

İki yıldır çalıştığım yerde 25bin ile başladım şu an 35bin alıyorum. İşimi anlattığımda çoğu kişi hakkımı almadığımı söylüyor bu yüzden soruyorum sizce hakkım ne? Yaptığım işlere gelecek olursak e ticaret personeli olarak alındım. E ticaret personeli olarak gelen siparişleri hazırlıyorum ve gelen iade paketleri için gerekli aksiyonları alıyorum. Ayriyetten yaptığım işler:

Ön muhasebe,

Sosyal medya kontrol/paylaşım ,

Haftada bir temizlik (mutfak/tuvalet/depo),

Patron ve ziyaretçilere çay/kahve servisi,

Depo personelliği (genel depo düzeni),

Perakende satış personelliği

Ne kadar maaş alsanız yapardınız? Sizce bu işin hakkı ne?
Cevapla