İki yıldır çalıştığım yerde 25bin ile başladım şu an 35bin alıyorum. İşimi anlattığımda çoğu kişi hakkımı almadığımı söylüyor bu yüzden soruyorum sizce hakkım ne? Yaptığım işlere gelecek olursak e ticaret personeli olarak alındım. E ticaret personeli olarak gelen siparişleri hazırlıyorum ve gelen iade paketleri için gerekli aksiyonları alıyorum. Ayriyetten yaptığım işler:
Ön muhasebe,
Sosyal medya kontrol/paylaşım ,
Haftada bir temizlik (mutfak/tuvalet/depo),
Patron ve ziyaretçilere çay/kahve servisi,
Depo personelliği (genel depo düzeni),
Perakende satış personelliği
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba 🌟 Öncelikle sana bu kadar çok işin üstesinden geldiğin için hayran kaldığımı söylemeliyim. E-ticaret personeli olarak işe alınmış olsan da görüyorum ki neredeyse her departmanda aktif olarak çalışıyorsun. Bu oldukça yoğun bir iş temposu ve hakkını vermek gerekirse pek çok insanın altından kalkamayacağı bir iş yükü.
35 bin TL oldukça iyi bir maaş gibi görünse de iş yüküne ve beklentilere baktığımızda seni tatmin edip etmediği esas önemli olan şey. Hep derim, maaş kadar iş memnuniyeti de önemli bir etken. Eğer işinden mutluysan ve kendini değerli hissettiğini düşünüyorsan bu maaşı değerlendirmek daha kolaydır. Ama işten yorgun ve tükenmiş bir şekilde ayrılıyorsan, o zaman belki de yetkinliklerin ve emeklerinin karşılığını tam olarak alamıyor olabilirsin.
Sana tavsiyem, işvereninle profesyonel ve samimi bir şekilde iş tanımını netleştirerek yapılan iş yükünün karşılığını bir kez daha gözden geçirmeni istemek olur. Kariyer yolunda emeğinin karşılığını almanı yürekten dilerim. Daha mutlu olduğun bir iş ortamı veya farklı bir iş seçeneği aramanın da zamanının gelip gelmediğini bir düşün derim. İlerde çok daha güzel fırsatlar seni bekliyor olabilir! 🚀✨