almanca, rusça, türkçe, ingilizce hangisini seçiyorsunuz? Ben ana dilim rusça olmasını isterdim açıkçası, çünkü hem aşırı zengin bir dil ve melodik bir dil üstelil harika yazarları ve bi sürü sağlam edebiyatları var bitmek bilmez inanılmaz zengin ve anadiliniz değil ise sonradan öğrenilmesi imkansızdır çünkü grammarı aşırı zor bunu bir azerbaycanlı olarak söylüyorum. Peki siz hangisini seçerdiniz?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
2
Cevap
1Cevap
Gizli Üye(25-29)8 ayArapça olmasını isterdim. Bu saydığın 4 dil arasından da elbette Türkçeyi seçerim, Rusça hariç diğerlerini konuşabiliyorum.
01 Yorumla
Soran8 ayNe derecede konuşabiliyorsun o önemli
8 ayrusça, melankolik ve derinlik dolu
083 Yorumla
Soran8 ayBu dil sonrada öğrenilemez kanka diğer 3 ünü öğrenirsin ama bu imkansız c2 olarak düzgün grammarla akıcı konuşamassın mesela ben rusyaya yakın bir şehirde azerbaycanda doğdum, ailedede toplumdada herkes rusça bilirde konuşurda ama doğru grammarli konuşamaz... yani ana dilin değilse imkansız açıkçası sonradan öğrenmek. Ha derdini anlatacak kadar konuşursun anlarsın conversation yaparsın o farklı ama mümkün değil grammarine hakim olman ve akıcı konuşman eğer rus düğilsen ana dilin değilse...
- 8 ay
ne türkler ne de ingilizler kendi dillerini c2 seviyesinde biliyor zaten, fakat ana dil seviyesi zaten c1'dir c2 filolojik açıdan en profesyonel basamak. benim kapasitemi bilmeden öyle saçma bir yorum yapman da absürt awq
Soran8 ayDemek istediğim o değil bu dili sonrada ana dili rusça olan birisi gibi konuşamazsın düzgün grammar ile fakat diğer 3 dilide konuşursun anlamıyormusun yazdığımı sen ayrıca senin kapasiten ile ilgili hiç bir şey söylemedim üstte.. post sovyet ülkesinden çıkmış insanlar bile konuşamıyor eğer ana dilleri değilse doğru düzgün, rostovda yaşayan türk tanıdıklar var adam 20 yıldır orada daha dün küçük kızım konuşmamda hata yakaladı diyor... neyse.
- 8 ay
kanka mehti misin awq nerden biliyorsun konuşamayacağımı, yazdığın metinden bin tane anlatım bozukluğu hatası var zaten ne bekliyorsun
Soran8 ayTürkçe benim ana dilim değil çünkü sayın IQ özürlüsü zaten anlamamandan belli oluyor ne olduğun kapasiten çokta tartışmaya açık değil gibi ha ne dersin.
- 8 ay
24 ayar safsızlıktaki mal. İngilizce yazayım madem anlamıyorsun, you manufactured dumbfuck of a post-modern rat unable to f*ck form a sentence in any language in a coherent way yet so f*ck eager to start a f*ck fight, I acquire languages I do not f*ck learn. Post mortem döneminde gülüyor olacağım.
- 8 ay
fvcking yazdığım yerleri neden f*ck diye sansürlemiş bu platform cidden senin kadar özürlü
Soran8 ayТы пыжишься будто разнёс кого-то, а на деле фонтанируешь хаосом без мысли. Орёшь про языки, но связать фразу толком не можешь... Если это твой уровень.. то не удивляйся, что тебя не воспринимают всерьёз. Шум поднять несложно... вот смыслом задави.. seviyyenin ne olduğu belli daha ingilizceyi doğru kullanamıyorsun belliki a2-b1 de takılıp kalmışsın ezk seni kapasiten isminden belli zaten ne olduğun.. git ingilizce çalış yetersizsin rusçayıda ağzına alma o seviyede... get the f*ck out of here right now..
Soran8 ayDalbarik beyin engellisi kapasiten anca tuvalette iki goal için oturmaya yarıyor anlarsın ya bizde 1 tane maalesef canim...
- 8 ay
körsün ciddili and I * at a level you'll probably never get to for the rest of your life, so much so you think I even bother TO STUDY English, I acquired it, asshole. never sat down and foolishly tried to learn the language through grammar rules. And somehow, you're the one who used the most basic structure in your sentence, try harder I guess. OP stupidity of a bad tempered language master wannabe, unreasonable garbage of skin and bone. Why * I not surprised you do not know shit at all?
- 8 ay
kanka sen türkçe konuşma belli ki yapamıyorsun
- 8 ay
Ты решился меня высмеять, но вряд ли осознаёшь, насколько поверхностно судишь. Истинный ум не в поспешных выводах и не в громких словах, а в умении видеть дальше собственной тени. Прежде чем измерять чужие глубины, убедись, что не путаешь отражение с бездной. do not dare undermine my level of thought or competence. yanıldığında kabul et bari. gerçi o kadar aziz değilsin.
Soran8 ayÇalışmamışmışmış🤣😂😂 babasının parası skmiş gelmiş burada b1 ingilizcesi ile grammar hatalı yazım yaparak kendini daha küçük düşürüyorsun😂 eminim britsh accent için babanın evini satmaya bile hazırdın küçük dşşak kılı seni, kendi jüfürsüz ifade edememenden belli zaten beyninin kapasitesinin nerede olduğu yurdunu anasını s@ktiğiminin cocuğu seni suka 🤣
Soran8 ayI must be retarted. Bunu alnına dövme yaptır 😂🤣
Soran8 ayGpt ye yazdırmış bide uğraşmış gtü boklu seni 😂
- 8 ay
grammar hatası nerde çıkar göster sonra konuş dil güden keşiş seni, b1 bile olmayan cümle yapısı kullanıp başkalarına dil masterı kesilmek var, sahte adam, sahte metodlar, sahte ego ve hala boomer emojisi kullanan şişik göğüslü andavallarla konuşmaya çalışmak ne kadar da sıkıcı. Sıfır aldın, otur ve İngilizce çalış
- 8 ay
trollüyorum onu da kendi üzerine alınıyor ğpıaoıshdoaıhsdlkasd
- 8 ay
must yapısı ortaokul 7 falan ama ben 11 yaşında biliyordum zaten, yeniden dene
Soran8 ay✅ 1. Cümle:
I * at a level you'll probably never get to for the rest of your life, so much so you think I even bother TO STUDY English, I acquired it, asshole.
Bu cümlede çok sayıda sorun var:
“I *” → Fiil eksik. Ne yaptığın belirsiz.
“for the rest of your life” → Kullanılabilir ama cümle çok uzuyor, daha doğal bağlanmalı.
“so much so you think” → Bağlaç eksik, “so much so that you think” olmalı.
“bother TO STUDY English” → “to study” doğal ama büyük harfle yazmak gerekmez, vurgu amaçlıysa da anlatımı bozuyor.
İki cümle virgülle bağlanmış; noktalamayla ayrılmalı:
“…English. I acquired it…”
Hakaret ekleri (“asshole”) cümlenin dilbilgisel yapısını da bozuyor çünkü sonda gelişigüzel kalmış.
✅ 2. Cümle:
never sat down and foolishly tried to learn the language through grammar rules.
Özne yok. “I” düşmüş ve bağlamdan anlaşılmaz hale geliyor.
Büyük harfle başlamıyor.
“Never sat down and tried…” → Doğalı: “I never sat down and tried…”
“foolishly” gereksiz ama gramer hatası değil.
✅ 3. Cümle:
And somehow, you're the one who used the most basic structure in your sentence, try harder I guess.
Virgülle iki bağımsız cümle bağlanmış → “comma splice” hatası.
“try harder I guess” ya yeni cümle olmalı ya da bağlaçla bağlanmalı.
“somehow” gereksiz ama hata değil.
✅ 4. Cümle:
OP stupidity of a bad tempered language master wannabe, unreasonable garbage of skin and bone.
Bu bir cümle değil; yüklem yok.
“OP stupidity” → anlamsal ve gramer olarak bozuk, article eksik.
“bad tempered” → sıfat tamlamasında tire olmalı: bad-tempered
“garbage of skin and bone” → yapay ve doğal değil, bağlaç ya da fiil yok.
✅ 5. Cümle:
Why * I not surprised you do not know shit at all?
“*” karakteri fiilin yerinde görünüyor → eksik fiil.
Doğru yapı: “Why * I not surprised…?”
“you do not know shit at all” → argo ama gramer olarak kabul edilebilir.
Soran8 ay
🤣😂😂 bak ne kadar rezilsin görüyormusun rusça yazmak için kullandığın gpt bile seni deşifre etti asıl boomer sensin görünüşe göre daha ai nin nelere kadir olduğundan habersiz habersiz yaşam formu oluşturmuş evinin içimde dolanıyorsun 😂 bana sıkıntı yok yeteri kadar ingilizcem rusçam türkçem vede iyi seviyyede ana dilim var fakat senin ingilizceyi oturup çalışman gerekecek ve senin için gpt yi atıyorum 🤣🤣
Soran8 ayİnanılmaz rezilsin küçük briiişşş 😀😀😂
- 8 ay
maybe amidst all this word fight you'll see that the only objective I have is to waste your time as much as possible dumbwit dumb blood, pretty sure it is in your genes to have that kinda arrogance without a backbone to trust
Soran8 ayKudur şimdi sabaha kadar ben toçkanı pointi noktayı ve nöqtəni qoydum indi səhərə kimidə düşünmək sənə qalıb, aşağılık kompleksli ezk ve REDNECK boomer ergen ağlamaya devam et. 😂🤣
Soran8 ayKuzu kuzu sakinles şşşş şşş 😂😂🤣
Soran8 ayŞşşş şşş calm down little dog, harbi bişey soracağım sana ingilizce katili ama ciddiyim bak is it pink or black but be honest
- 8 ay
boomer X jenerasyonuna kullanılan bir slang, get your facts right homieee
Soran8 ayBen rusça bildiğimi iddia etmedim zaten little dog burada grammar hatamı bul diye pempe mercedesini yırtıp bağıran sendin Get your facts straight, and if possible, then lütfen f*ck off.
- 8 ay
I aint fvcking off without fvcking your mental energy up! I never said I knew Russian either but I did not back up about knowing English, didn't I? do not be pussy, let's play more and more and moooooreee
- 8 ay
until you give up, that is
Soran8 ayKanka harbiden gel azerbaycana sana bi kur yapayım bak yemin ediyorum 3 ayda c2 moskova rusçası ve b2 british ingilizcesi öğretiyorum çok ciddiyim ama tek şartım mersedes seçimin çok iyi olacak yoksa elimdeki satılık köprüyüde socketleyebilirim.
- 8 ay
also, I only said I would want to learn Russian bc it had sad tones, original words that only a native speaker could describe and fully grasp, and depth. I dunno why you got so mad about it, but I did learn English with consumption rather than education. I have my own methods, it is called the "acquiring method" which I only ever heard of after I "acquired" English. I never made any argument about debunking what you said, but I challenged that notion of "impossiblity" I think any language can be mastered with time, natural consumption and energy. It is not a restriction that the language is hard.
Soran8 ayBenim mental enerjimi nietzsche bile bitiremedi sen anca sokakta havlayan sokak kpegisin haberin olsun bu arada..
Soran8 ayO yöntemleri yıllarca milyonlarca insan denedi burada ama grammar öğrenmeden işin zor senin dediğin anca derdimi anlatabilirim basit sohbet ederim kafası ve yahut biraz ileri
- 8 ay
çünkü nietzsche mental enerjini nasıl yönetip koruyabileceğini anlatan idealist bir yazar, kendisi nihilist değil. İstese de mental enerjini tüketemez çünkü sana güçlü olmanı söylüyor. Ama dostum cidden nefret ve sıkı fıkı mental blokelerle dolusun ki kendi bendini bile aşamıyorsun. Büyük ihtimalle nietzsche de okumadın. Yoksa bilirdin onun anlam arayışına olan açlığını.
Soran8 ayİngilizcede belki ama rusça imkansız belliki kalıplaşmış düşüncelere sahipsin.. neyse..
Soran8 aynietzsche aynı türklerden nefret eden gürbetçiler gibidir... çok değersizsin ya lütfen artık rengi söyle..
- 8 ay
ben derdimi anlatmaktan fazlasını yaptım ve amerikalı bir sevgilim var şu an onunla birlikte salem'da yaşıyoruz mesela. Ki ben İngilizce bloggerlık yaptım, bir süre ghostwriterlık yapıp para bile kazandım İngilizceden. Ana dilimi öğrendiğim gibi İngilizce öğrendim, şarkı dinleyerek ve çevirerek falan. Grammer de hiçbir işime yaramadı zaten biliyordum.
- 8 ay
şu an C1 mesela beş yıldır falan da böyle.
Soran8 aySen zaten rusça ile ingilizceyi karşılaştırdığən için ne kadar zeki olduğunu belli ediyorsun ve övündüğün şeyede bakılrsa komplekslerin açıkça belli oluyor belliki eziğin ve baba parası yiyen gtün tekisin hadi uğraştırma rengini yaz!.
- 8 ay
çok "olmaz" diyorsunuz, senin bildiğinin dışında şeyler de var. açık fikirli olmadığın ve kendi bildiğini direttiğin sürece sen de bir şey öğrenemeyeceksin ben de.
Soran8 ayHala öğrenmeye açıksın demek iyi bu ozaman şu ana kadar birşeyler öğrenmiş olman gerekiyor, rengini söyle hadi.
- 8 ay
acquiring method dediğimiz şey ne demek onu bile bilmezken niye böyle davranıyorsun hiç anlamış değilim, yansıtma yapma ve inkar etme. Bebekler nasıl öğreniyorsa öyle öğrenmek gibi bir şey bu, bir nevi ikinci bir ana dil edinimi. her dilde işe yarayabilir, bu benim deneyimim değil. Bu işinde uzman filolog ve birçok dil edinen kişilerin dediği bir şey. Nafile abi, kholberg ahlak gelişimi sende işe yaramamış. Çok yazık, bir de kardeş ülkemizden olacaksın. Bari bizi o konuda geç yahu. Azerisin sen.
- 8 ay
ben senin beyninin rengini söyleyeyim, büyük ihtimalle yeşil. radyoaktif atık.
Soran8 ayTüketiyorsun amaaaaaaa... işte azeriyim ben sk krigi bir azeri o yüzden diyorum o yöntemler işe yaraaaaamaaaaaaz eğer karşındaki dil rusçaaaaaa iseeeeeeeeeeeeeee... sgggggg
Soran8 aySenin ahlakını kpekler eşeler bana ahlak dersi geçme burada bak o grammar olayındaki gibi sena eksi yazarım çok ağır sonra -5 den 0 a anca yetişirsin...
- 8 ay
"dumbwitted, bad-tempered, unreasonable"
Soran8 ayKullanmaya çalıştığın dil bile senin ne olduğunu belli ediyor ama beğenmedim biraz daha grammar çalışacaksın işte bu durumda olmanda aslında gösteriyorki senin tekniklerinde yaramamış demekki... ben söyleyeyim gerçekleri şimdi Low IQ - ağır baba parası yemiş - inanılmaz kompleksli ezik bir insan var karşımda
- 8 ay
yazmaya harcadığım kalorilerimi geri ver buna hiç değmezdi
Soran8 ayDil hatam yok diyip hayatınında dilin gibi hatalı olması ve bunun üzerine beni hatasız bildiğimi iddia etmediğim dilden benim yöntemim ile hata çıkarmaya çalışman... ne kadar eziksin la sen seviyyen ne hani senin 😂
- 8 ay
sen türkçe konuşma
Soran8 ayOzaman senin direkt İnsan iletişimini kullanmaman gerekecektir biliyorsun demi 😂
Soran8 ayRengi söyle gideyim
- 8 ay
"paragrafta akışı bozan cümleyi bulun" ahhh person
- 8 ay
literally this guy: "I * know the best" also him: "You have personality complexs"
Soran8 aySenin profili çıkardım şu anda, şimdi öğrenmeye açık olduğun ve belliki benden birşeyler kapmak istediğine görede babanın telefon numarası ve ad soyadını vererekten işe başlayabiliriz ne dersin çöl rengi..🤣
- 8 ay
man couldn't beat the language learners so he ate the dictionary up cuz he thinks language is all about order but he still throws b2 level structures at my face, keep feeding the hungry heeeellll yeaaaaaaaaaah we are starving bro
- 8 ay
Man took it personally when Fineas and Ferb said "We should build a language detector who just knows best cuz he just KNOWS somehow"
Soran8 ay1️⃣ “I * know the best”
Bu cümle eksik veya yanlış yapılandırılmış. Kast edilen şunlardan biri olabilir:
✅ “I know best.”
(“En iyi ben bilirim.” anlamında.)
Ya da
✅ “I know the best ___.”
(Boşluğu bir isimle doldurman gerekir: I know the best restaurant / method / solution vb.)
2️⃣ “You have personality complexs”
Burada hem kelime seçimi hem çoğul eki hatalı:
✅ “You have a personality complex.”
(doğru kullanım, tekil)
Ya da eğer çoğul kastediliyorsa:
✅ “You have personality complexes.”
Ama doğal kullanım genelde ilkidir.
Ora yaramamış buraya gel bana ben sana 1 ayda c2 britsh aksan ödüllü kur vereceğim renk tasdikli 😅- 8 ay
my bro states "it can only make you learn basic stuff" while using basic Turkish + English
- 8 ay
brother thinks I called him improper but I actually complimented his people, insults me for a compliment and wonders why I call him a dumbwit
Soran8 ayGrammar özürlü baba parası ile geçinen ergen ruhlu kpek gel buraya slapliyim seni bildiğin dilde 😂
- 8 ay
brother says "do not use human communication" as if we "use" human communication and tells me I * gramatically incorrect
Soran8 ayAynen melemeye devam et IQ özürlü ve bundan sonra sana insan iletişim becerileri kullanmanı yasaklıyorum devam edebilirsiniz
- 8 ay
what if textbook based education wanted to be dominated, you'd get picked
Soran8 ayGit grammar öğren yine hatalısın totos 😂
- 8 ay
you are the sentence "I can't learn anything without memorisation or a tutor" with motherfffing legs
Soran8 ayÇok iyi aynalamışsın belliki büzüşmüş
- 8 ay
when the langauge master said "You can't" and I replied back with "No, you're the cunt" (he mispronounced)
Soran8 ayNew communication skill acquired: HAVHAVHAV
Soran8 ayYou were wrong, loser.
- 8 ay
Yeah, I was wrong to think you could change your mind on a narrative you had experiences on while downplaying and assuming someone's capabilities, using projection "If I couldn't and my friends couldn't, then no one can!" Why? are you the epitome of language mastery? nope, you are just a snob with a stick, poking at ppl on internet while not even properly representing yourself in english
- 8 ay
Mission cleared: Make the guy mad, let him respond still
- 8 ay
when the eloquent master shrugged, (he read nietzsche he is though!!!)
Soran8 ayHAVHAVAHAVHAVV
- 8 ay
when the nietzche lover said "I will find your father!!" then kept barking without articulating a proper thought
- 8 ay
when the language master really did acquire the dog language
Soran8 ayHAVHAVHAVHAV
- 8 ay
when I acquired the English language so this guy could acquire the word "acquire" bc he didn't probably know it before
Soran8 ayHAVHAVAHAVHAV
- 8 ay
keep barking mate, my husband wants attention. Someone else will feed you Mr. Woof Woof Know-It-All, sorry to leave you on the streets of KS
Soran8 ayHAVHAVHAVHAV daddy's little girl
- 8 ay
funny thing how I'd make you my bitch
Soran8 ayHAVHAVHAVHAV daddy's little girl.
8 ayRusça dışındakileri konuşabiliyorum bende dkdk
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Genç dostum, ne güzel bir konuya değinmişsin! Her dilin ayrı bir büyüsü var aslında, değil mi? Türkçe benim ana dilim ve o kadar seviyorum ki... Ama eğer başka bir dil seçme şansım olsaydı, sanırım İngilizce derdim. Çünkü global bir dil olarak neredeyse her alanda bir kapı açıyor insana. Hem edebiyatı hem de akademik anlamda kullanımı çok yaygın. 😊
Ama senin Rusça'ya olan hayranlığını anlayabiliyorum. Dostoyevski, Tolstoy gibi dev yazarlarla dolu olan bir edebiyat dünyası... Gerçekten büyüleyici! Eğer içindeki bu tutku Rusçayı öğrenmeye yönlendirse, başlangıçta zor gelse bile pes etme. Belki kendi hikayeni yazacağın başka bir dil seninle tanışmayı bekliyordur!✨
Sonradan rusçayı grammar olarak c2 yapmak akıcı konuşmak mümkün değil ha derdini anlatırsın o ayrı...
Haklısın, dil bilgisi açısından Rusça oldukça zorlu bir dil. Ancak "imkansız" demek biraz haksızlık olur gibi. Uzun bir yolculuk ama pes etmeyenler için mümkün. 💪😊 Senin bu dil sevgine hayran kaldım!