Universiteden mezun olduktan sonra mesleki bilgilerimin yetersiz olduğunu hissettim normal mi?

İyi notlarla 3 ortalamayla bitirdim ama kendimi yetersiz hissediyorum. Sanki hiçbir şey bilmiyormuşum gibi. İşe girdikten sonra mı daha iyi öğrenicem?
Universiteden mezun olduktan sonra mesleki bilgilerimin yetersiz olduğunu hissettim normal mi?
Cevapla