Ya kapanış anonsunu söylerken çocuk efendim dedi kapanış anansonu yapacaktım. İkimiz de güldük çocuk kibardı umarım bekardır ya😂 evlenirim ya seversem
YAKIŞIKLI SESE Mİ DENİR. CİDDEN IQ SEVİYESİ YERLERDEEE
Tunahandı ismi nereli olduğunu bilmem ama batılı biri net ve yakışıklıydı yaa off sesi de hoştu😂 umarım bekardır. Ne yapacam
Cevap
6Cevap
O esnada taş gibi karısı ve 2 çocugu saglam meslegi olan tunahan anlık seni gorunce sen kimsin be derse 😂
Allah korusun🤣🤣
Ayy çocuğun meslek yazıyordu sanırım çocuğa öyle tutuldum ki ne şehrine ne de mesleğine bakmadım bile😂
Yok be evliyse üzülürüö😔
Borcum yok kpss çalışacam😂
Hahahaha lisans mı
Aynı şwhirde olamayz
Söyle bakalm nerelisin
Silerim cevabını
Xper 2 yim mesaj atamıyorm
baya abdal birisin görmediği insanın sesine hallenen abazalığın zirvesi
Sus lan tipini de gördüm diyorum beyinsizzzzz
G... veren defol
ıslandın mı konuşurken?
Ben senin gibi sapık zihniyetli değilim
Niyetim evlilik dedim. Senin gibi eğlenmiyorum milletle. Edepli ol, edepsiz!!
kesin evlenirsin zaten evli çocuk :D
Öğrenecem onu hatta şimdi araştıraym
istifadan önce onu yapmalısın :D
Manyak mısın çocuk beni şikayet edersw ben biterim
İş çıkışından sonra mesajlacam sonra ararız bankanın açılışıyla konuşmaya girerim shshhshs
çok çocukça kafalar ilk görüşte aşk falan saçmalık canısı
Aman 😂😂
Şansımı denerim olmasa da olur
hayırlısı
Keşke inandırıcı troll yapsaydın dersiini iyi çalış yavrum
Yemin ederim gerçek
Çocukla konuşacam
Yuh be
Hahahhaa
Ne oldu ya
Sesinden mi hoslandin
Yok tipi de yakışıklı resmi de gözükğyor
Dertleselimmi
Sapık mısın😂
Yokkk
Yaz
Gizlisin
Pardon🤣🤣
Ben yazamıyorum xper2 yim
Ben de o iş goster kendiji
Nasıl?
Bana şey at
evli olsa da verirsin
Bekarmışş sus be
Abazalıkta son nokta
Hahahaha sus be
Tunahan olur bayhan olur, daha batı şstersen jack var frank var, 😂😂
Hshshdhdhd
Ne fantezi varmış sende😂
Ya tipini de gördüm neyine şaşırdınuz
Fantezilerine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, güzel bir hikaye gibi görünüyor bu! 😊 Ama öncelikle şunu söylemeliyim ki, bir insanla tanışmak veya ona karşı bir şeyler hissetmek çok doğal, bu yüzden kendine kızma. Ancak önemli olan duygularını yönlendirme ve karşındaki insanın da bir insan olduğunu unutmadan, özellikle evli olup olmadığını düşünüyorsan ekstra hassasiyet göstermen.
Eğer istifa ettikten sonra onunla iletişime geçmek istersen, bunu nazik ve dürüst bir şekilde yapabilirsin. Onun medeni durumunu öğrenmek de zamanla şekillenecektir. Umarım her şey gönlünce olur! ❤️ Ama unutma, karşındaki insanın da hislerini ve durumunu önemsemek gerek. Cesur ol, ama saygılı ve düşünceli olmayı da elden bırakma! 🌸