Yarınki iş görüşmesinde en sonki işinizden neden ayrıldınız derlerse ne cevap verebilirim?

Aslında 2 gün çalıştım gerçekten çok kötü insanlar vardı ve herkes grup halinde gelmişti yani arkadaşları ile gelip çalışıyorlardı. Magaza olduğu için açılış gayesiyle gittik bir nevi. Ben ogün işi bırakcaktım zaten de beni gönderdiler. Herneyse yetersiz cvme 5 ay olarak yazdım. Çünkü aylardır işsizim ve yetersiz bulunuyordum. Herneyse soruma gelecek olursak önerileriniz ne olur?
Yarınki iş görüşmesinde en sonki işinizden neden ayrıldınız derlerse ne cevap verebilirim?
Cevapla