Önceki iş yeri ile mahkemelik oldum. Önceki işinizden neden ayrıldınız sorusuna ne cevap vermeliyim?

Önceki işyerini " fazla mesai" ödemediği için dava ettim kazandım.

Bir sonraki işyerine " Önceki işinizden neden ayrıldınız? " diye sorarlarsa ne diyeyim?

Önceki iş yeri ile mahkemelik oldum. Önceki işinizden neden ayrıldınız sorusuna ne cevap vermeliyim?
Cevapla