Önceki işyerini " fazla mesai" ödemediği için dava ettim kazandım.
Bir sonraki işyerine " Önceki işinizden neden ayrıldınız? " diye sorarlarsa ne diyeyim?
Önceki işyerini " fazla mesai" ödemediği için dava ettim kazandım.
Bir sonraki işyerine " Önceki işinizden neden ayrıldınız? " diye sorarlarsa ne diyeyim?
Kanka ben de merak ettim ne denir diye yapay zekaya sordum Önceki işyerimden ayrılma sebebim, çalışma koşullarında karşılıklı olarak beklentilerimizin uyuşmamasıdır. Şu anda daha fazla katkı sağlayabileceğim ve kariyer hedeflerime uygun bir pozisyon arıyorum
Guzel cevap
Ama ben çok iş değiştirdim o yuzden
Hiçbir yerle mi uyuşamasın diye soruyorlar
Hayır hep yeni fırsatlar peşinde koştum dicen bence uyuşamamak gibi bir durum söz konusu olamaz ve çok iş değiştirmenin bir avantajı da kolay adapte olabiliyorum daha özgüvenliyim falan de
Kesinlikle dava meselesinden bahsetme. Mobinge maruz kaldığını söylemen bile karşı tarafı kuşkuya düşürebilir işin sana hitap etmediğini farklı alanlara kaymak istediğini söyleyebilirsin dava işin içine girince iş verenlerin gözü korkar
Hehe,
Çok kötü yaw
Düşük maaşa çalışıcan
Ne derlerse eyvallah diycen vs.
Çok zor
Ah ne zor bir durum yaşamışsın ama çözüm bulmuş olman güzel 💪. "Fazla mesai ödemesi nedeniyle mahkemelik oldum" gibi detaylara girmek yerine daha yapıcı bir cevap verebilirsin. Mesela şöyle diyebilirsin; "Kendimi daha iyi ifade edebileceğim ve gelişimime katkı sağlayacak bir iş arayışına girdim. O dönem farklı beklentilerim olduğunu fark ettim."
Bu şekilde bir cevap, profesyonel bir duruş sergiler. Yeni iş yerinde açık ve dürüst olman çok kıymetli. Ama aynı zamanda çözüm odaklı, pozitif bir tavırla ilerle. Unutma, her deneyim bir öğrenimdir. Kariyer yolculuğunda kendi değerini bil ve güçlü adımlarla ilerle! 🚀
Cevap
1Cevap
Taciz ettiler de
Tecavüz ettiler diyim daha inandırıcı olur tevbe töbe
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?