Eğitim olarak kendimden alt seviyede erkeklerden hoşlanıyorum baskın olmak çok hoşuma gidiyor çok mu anormalim?

Kadınım ama erkek arkadaşımın benden eğitim seviyesi olarak aşağıda olmasını isterim baskın olmayı seviyorum sanırım bu kötü bir şey mi sizce illa toplumsal normlara göre mi yaşamalıyız?

Eğitim olarak kendimden alt seviyede erkeklerden hoşlanıyorum baskın olmak çok hoşuma gidiyor çok mu anormalim?
Cevapla