Son sınıfta ilahiyatı bırakıp tıbbi sekreterlikten atanmak istemek gereksiz mi?

İlahiyattan bıktım artık ve öğretmen olarak atama zorlaştı agsydi 2 yıllık yatılı akademi derken ve uzayacak olan mezun olma durumu varken yani şöyle bu sene bitmeyecek diyelim seneye tüm dersleri verdim agsden yeterli puan alıp akademiye girersem 2 yıl da orada okuyacağım orada başarılı olursam sınavlarda yani sözleşmeli öğretmen olacağım derken en az 3 4 yıl daha uğraşacağım bende bunun yerine tıbbi sekreterliği 11 ayda bitirip önlisans kpssden iyi not alıp atanmak istiyorum ama bu sürece odaklanmak ve ilahiyatı yürütmek istemediğim için son sınıfta okula gitmeyi bırakmak istiyorum sizce gereksiz mi siz olsanız napardınız

Son sınıfta ilahiyatı bırakıp tıbbi sekreterlikten atanmak istemek gereksiz mi?
Cevapla