Şu an aşçılık okuyorum ama istemiyorum ne yapmam lazım?

Selam ben liseye anadoluda başladım 10. Sınıfta kaldıktan sonra meslek lisesi bilişim bölümüne geçtim ordaki işleyiş ve sistem eski kafada olduğu için yapamadım ve aslında gastronomiye geçmek isterken çıraklık aşçılığa geçtim aynı zamanda kendi markamı yaratmaya başladım ama aşçılıkta tek bir restoran veya otele tutunamadım kayseriden bursaya taşındım 8 ay orada kaldım ve çalıştım sosyal hizmetler tarafı dan alındıktan sonra kayseriye geri geldim aile evine ve şu an bir sushi restoranın gireceğim fakat ben ilerde aşçılıktan devam etmek istemiyorum sürekli yeni şeyler deneyen bir insanım ve tek bir yerde bağlı kalamıyorum ileride itü işletme istiyorum ama çalışacak vaktim zamanım yok o yüzden aşçılıpı bırakıp açığa geçip kalan 1.5 senemi üni sınavına çalışarak verimli geçirip aynı zamanda bir dövmecinin yanına girerek farklı bir meslek öğrenmek istiyorum (dövmeciden para almayacağım sadece staj gibi ama 3-4 saat) aynı zamanda el yeteneğim çok güzel çizimlerim vs. Üni de işletme okumak istememin sebebi ise kendi markamı kurarken bu bilgilerin bana yardımcı olması aynı zamanda network oluşturmak ama 8 ay sonrada bursaya geri taşınmayı düşünüyorum eğer açığa geçersen taşınamam ve kayseride kalmak beni boğuyor ve ailemin açıpa geçmem konusunda ne diyeceği hakkında en ufak bir fikrim dahi yok başaramamaktan korkuyorum

Şu an aşçılık okuyorum ama istemiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla