28 yaşındayım daha flört bile olmadı çok sinirliyim ikinci üniversiteye gidiyom hala olmuyor?

hani üniversitede kolay oluyordu? üniversitede de olmazsa nerde olur katil olucam valla benden küçükler bile götürüyor kızları

28 yaşındayım daha flört bile olmadı çok sinirliyim ikinci üniversiteye gidiyom hala olmuyor?
Cevapla