Aşırı yalnızım ne arayan var ne soran var bı yerden para da gelmiyor aile evjndeyim hala ne sevgili var ne bı kaç arkadaş var gidip geliyorum ortalıkta kafayı yicem başım ağrıyor ağlıyorum napiyim akıl verin 😭
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kendine hedefler ve amaçlar koy hayallerin olsun iş bul sana uygun olsun ordan gelen parayla kendine yatirim yap mesela spora git kurslara git kendini geliştir idol bir ünlü bul sportmen olur oyuncu olur twich yayincisi olur onların rutunlerini alsikanlik haline getir ilk basta kendini yarat kendini sev hepsi düzelecek emin ol
İşe girsem sınav nolucak knk
Knk işin zorluğu ve zevki orada kendine zaman ayıracak parttime bir iş bul
Bu şehirde part time iş yok
Özel ders ya da dersane şart yaa diğer türlü çok düzensiz oluyor kendi mezun senemden biliyorum.
Ee napicam ben şimdi?
Sana rehberlik edecek destek çıkacak kimse var mı çevrende ne bileyim öğretmen falan?
Hiç yok hiç asla yok
Ben bittim galiba sonum hiç hayra alamet değil
Bitmek diye bir şey yok öyle düşünme senin şu andan itibaren düşünmen gereken tek şey nasıl daha fazla konu öğrenebilirim bir soru daha çözsem ne öğrenirim olmalı yetişmezse bile önemli değil ne öğrenirsen kar gözüyle bakmak daha mantıklı. Destek almadan çalıştım pandemiye denk gelmişti dersane sosyallik özel ders hiçbir şey yoktu bir şekilde kendi kendime çalışarak kazandım bende yapılıyor yani
Ama başka şeyler çok daha cazip geliyo olmuyo bı turlu
Sosyal açıdan kimse yok mu kuzen olur ne bileyim kimse olmazsa çık tek başına bir çarşıda dolaş sinemada güzel filmler varsa sinemaya git o bile iyi gelir diğer türlü kafayı yersin sürekli evde
Kütüphaneye gidiyorum gençler takiliyorlar dışarıda orada burada sohbet muhabbet bitmiyor kızlı erkekli ilişkiler falan ben de bı an o boşluğa girdim dedim işte ben yalnızım hep burada ben de kendime bı eş bulsam fena olmazdı diye şimdi kütüphaneye ders amaçlı gidemiyorum bile
Neden bu kadar ihtiyaç duyuyoruz ki sosyallesmeye anlamıyorum
Olmuyor diye bir şey yok işte 7/24 ders çalışmak zorunda değilsin ki günde sadece bir kaç saat ayırsan yine kar sayılır
Sürekli evde kalmıyorum zaten de bilmiyorum ya vallaha iyi hissetmiyorum
İnsan doğası bunu gerektiriyor çünkü yapacak bir şey yok sadece biraz daha kendini sıkman lazım en azından günde 2-3 saat bile çalışsan o bile hiç çalışmamaktan iyidir
Emin ol bende o dönemden geçtim ve gerçekten kolay değil ama sen elinden geleni yaptıktan sonra gerisi teferruat onu öğrendim.
Haklısın ama yemin ederim beynimin istekleri bitmiyor
O kadar iyi anlıyorum ki günlerce kitap açmayıp dizi izlediğimi bilirim ama oluyor yaa zevk aldığın hiçbir ders yok mu önce ona çalış sonra yavaş yavaş süreyi arttırırsın diğer derslerle birlikte
Hep beynim bana diyor ki telefona bak geç saatte uyu geç saatte uyan uyandigin zaman telefona bak kütüphaneye gidicegin zaman knce kantinde bı kahve iç sonra başlarsın çalışmaya çalışmaya tam gidince bı lavaboya git kendine aynadan bı bak saçın falan nasıl duruyo diye sonra oturuyorum masaya telefona bı daha bak belki mesaj falan vardır sonra bı saat calsiiyorum zar zor sonra kantine iniyorum mola için beynim molayı uzatıyor biraz daha biraz daha diye
Saatlerce çalış demiyor zaten kimse konu dinleyip 2 test bile çözsen kar diyorum yaa olaya öyle bakmayı dene önce kendini çalışmaya alıştır sonra düzene sokarsın zaten
Tamam dediğin gibi yapicam umarım toparlarım
Sağol tavsiyelerin için
Mümkünse telefonu bırak ders çalışırken ulaşabileceğin bir yerde olursa insanın eli telefona gidiyor. Uyku konusunda ben hiçbir zaman çok erken kalkıp ders çalışan bir insan olmadım gece çalışmayı severdim hala öyle
Gece bana da daha güzel geliyor hatta bı şey diyim mi ben insanların aynı vakitte yaptıklarını yapmayı hiç sevmiyorum onların uyuduğu vakitlerde yapıyorum genelde
Eğer sabah verim alıyorsan uyku düzeniyle başlaman lazım ama bence sen zaten her şeyin farkındasın sadece rahatını bozmak zor geliyor. O da tamamen sana bağlı
Canım öyle istiyor
Evet işte konfor alanımı terkedemiyorum
Rica ederim ne demek çevrende sana baskı falan da yapan varsa boş ver sen elinden geleni yap vicdanın rahat olsun gerisi boş kuru gürültü. Ne yapıyorsan kendin için yapıyorsun bu hayatta
Evet valla kesinlikle öyle biliyorum
Gece daha çok verim alıyorsan gece çalış ama günde1 saat bile otursan otur o masanın başına ihmal etme kendin için sonuçta başkası için değil ki
Ne canım kazanıyor sen mi kazanamayacaksın öyle düşün 😂
Haklısın ve bı şey diyim mi beni tanımadığın halde bu kadar onemsemen çok hosuma gitti daha önce hiç böylesine rastladigimi hatırlamıyorum bile
Rica ederim ne demek soruda kendimi gördüm sınav zamanları aklıma geldi cehennem gibiydi ama her şey gibi bu da geçiyor o yüzden yazmak istedim. Ağlaya ağlaya matematik çözerdim canım istemezdi çalışmayınca da vicdanın sızlıyor ama çalışasın da gelmiyor çok tanıdık duygular yani
Off gerçekten bilmiyorum üniversitesiye gitmek için hatta iyi bir üniversiteye gitmek için neden diplomamiz yetmiyor anlayamıyorum
Gerçi diplomayla olsa yine gidemicektim boş konuştum
Eminim sende atlatacaksın inşallah istediğinden çok daha güzel yerlere gelirsin
Gidersin neden gidemeyesin ne vasıfsız insanlar gidiyor kendini bu kadar küçük görme haksızlık etmiş olursun çünkü kendine
Haklısın çok teşekkür ederim ya çok yardımcı oldun vallahi yanimdaymissin gibi hissettirdin bana seni de tanımak isterim sakıncası yoksa
Sistem bu şekilde maalesef şu anda değiştiremiyoruz o yüzden mecburen uyum sağlamak zorundayız.
Evet haklısın gerçekten öyle
Olur konuşalım yardımcı olabilirsem ne mutlu
Çok isterim
Sen bana Dm den ulaşabilir misin
Daha sonra da konuşabiliriz belki uykun vardır
Tamam o zaman daha sonra konuşalım iyi geceler
Uykun varsa diye dedim senin uykun hani belki uyursun
Yoksa ben daha buralardayım
Ben yatacağım şimdi iyi geceler dilerim
Tamam o zaman iyi geceler sana da