Lan aşırı yalnızım yaşım yirmi kafayı yicem dershaneye de gitmiyorum mezun ikinci sene?

Aşırı yalnızım ne arayan var ne soran var bı yerden para da gelmiyor aile evjndeyim hala ne sevgili var ne bı kaç arkadaş var gidip geliyorum ortalıkta kafayı yicem başım ağrıyor ağlıyorum napiyim akıl verin 😭
Lan aşırı yalnızım yaşım yirmi kafayı yicem dershaneye de gitmiyorum mezun ikinci sene?
Cevapla