Merhabalar, sorum özellikle hanimlara. Kisa tutmak icin cok detaya girmedim?

Almanyada yaşıyorum ve eski sevgilim Meksikali bi kiz. Yaklaşık 4 sene once burada tanistik. Ben calisiyorum ve o bulunduğum sehirdeki universitede yuksek lisans yapıyordu. Tanistiktan sonra yaklasik 1,5 yıl boyunca birlikteydik. 1,5 yılın sonunda da yuksek lisansı bittiği ve vizesi dolmak uzere olduğu icin ülkesine geri donmek zorunda kaldı. burada daha uzun sure kalması icin ülkesine donmeden 3-4 ay oncesinden kendisine is aramaya başladık ama maalesef Almancasi olmadıgı icin bulamadık. Is bulsaydık vizesi de uzayacaktı. Ona evlenelim, en azindan burada daha uzun sure kalabilirsin, bir sure calismasan da olur ben zaten calisiyorum, sen hem almanca kursuna gidersin ve is bulman kolaylaşır gibi bir teklif sundum ancak kabul etmedi. Ben ulkeme geri donup PhD yapmaya devam etmek istiyorum dedi ve gitti. Yaklaşık 6 ay sonra ben dayanamayıp onu görmek icin Meksikaya gittim, yaklaşık 1 ay cok guzel vakit gecirdik ve geri dondum.1 ay boyunca ben kendisini tekrar ikna etmeye calistim ancak o da suanda evlilik önceliğim degil, hayatimi bir duzene sokmaya calisiyorum dedi. orada PhD ye baslamis ve avrupada sansini tekrar denemek icin ve kendi dilini rahat konusacagi bi ülke olan Ispanyada da bir universitede PhD yapmaya baslayacagini söyledi. Yani ayni anda 2 PhD yapacak. Ben de cok üstelemedim. Bu ziyaretten yaklaşık 6 ay sonra yeni bir iliskiye başladım ve kendisiyle iletişimizi hala kesmediğimiz icin, bu saatten sonra konusmamizin doğru olmadigini, yeni bir iliskiye basladigimi söyledim. O da mesajimi aldigi gece cok üzüldüğünü ve ağlamaktan uyuyamadigini, ancak benim önümde durmak istemediğini söyledi. Ben de, hala kendisini sevdiğimi, onu kaybetmekten korktuğumu anladimigim icin basladigim yeni iliskiyi bitirdim ve bunu kendisine söyledim. Onun da bana hala hisleri olduugunu düşünüp iletişimimi devam ettirdim ve onu tekrar ziyaret etmek istediğimi, Meksikaya gelmek istediğimi söyledim ve gittim. Bu sefer yaklaşık 10 gun boyunda orada kaldım ve ona ciddi bir sekilde yüzükle evlenme teklifi planı yaparak ve kendisiyle arkadas kalmak istemediğimi, evlenmek istediğimi söyleyeceğimi planlayarak gittim. Yani eksik kalan iliskiyi iyi veya kotu bir sekilde sonlandırmaktı amacım. Evlenme teklif ettim ancak üzülerek yine hayır dedi. Bu arada önceki evlilik teklifleri yüzüksüzdü; sadece onun problemini çözmeye amaçlıydi ama tabi onu severek evlenecektim. Bu yuzden, benim ciddiyetimi anlasın diye yüzükle teklif ettim en sonunda, ancak onu da kabul etmedi. Okulunun devam ettigini, bu sefer 2 PhD yaptigini ve hayatini hala rayına oturtamadigini belirtti ve bu yuzden suanda evlenmek istemediğini belirtti. Tabi bunların yanında bir suru baska ailevi hakli sebeplerden bahsetti. Kendisi beni sevdiğini ancak suanda evlenme kararının büyük bir karar oldunugunu ve hazır olmadigini söyledi. Ben de, sen beni seviyorsan yasadigin zorluklara birlikte mücadele edeceğimizi biliyosundur veya bilmiyorsan da güvenirsin bana dedim ancak bu bunu tek başına yapmak istediğini ve beni bu mücadeleye sokmak istemediğini söyledi. Eger beni gercekten seviyorsan, benim seni sevdiğim kadar, gözünün karartacak derecede sevmiyorsun o zaman dedim ve o da evet, belki de ben seni senin beni sevdiğin kadar sevmiyorum dedi. Buraya geri dondum ve kendisi yaklaşık 1 senedir benimle hala iletişimde. Ara ara yazar, nasil oldugumu sorar ve ben de nezaketen cevap veririm ama cok muhabbete girmem. Bugun tekrar yazıp okul icin Ispanyaya tasindigini ve oralara gitmek istersem kendisini ziyaret edebileceğini yazdi. Ben simdi yapayım? Hala seviyorum ama arkadas kalmak istemiyorum. Ne cvp vereyim?

Merhabalar, sorum özellikle hanimlara. Kisa tutmak icin cok detaya girmedim?
Cevapla