Can sıkıntısından ise girdim ve hastanede genel cerrahiye yemek dağıtımına gidiyodum. orada genç bir cerrah hep bana bakıyor beni süzüyor. Bu arada gerçekten güzel bir kızımdır. Herhalde dedim bu adam ya beni kullanmak istiyor ya da tanımak istiyor. Derkenn adam evli cıktı gsksfskah
Sizce sürekli bakan biri kötü niyetle mi bakıyordur yoksa ben mi yanlış anladım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzel kızım 🌸 Öncelikle kendine olan güvenine bayıldım, bu çok güzel bir özellik! Fakat unutma, birinin davranışlarının altında yatan niyeti tahmin etmek her zaman kolay değil. O kişinin bakışlarının nedeni farklı olabilir; senin kendine olan güzelliğini fark etmiş olabilir ya da sadece dikkatini dağıtan bir şeyler vardır. Fakat eğer kendini rahatsız hissediyorsan, mesafeni korumak her zaman en iyisidir. Empatinle, nezaketinle hareket etmeyi sürdür ama sınırlarını da ihmal etme. Kendine çok iyi bak! 🌟