Doktora mezunu bir erkek , Lisans mezunu bir kızı ezikler mi?

Yakin zamanda boyle birinin tanisma talebini reddettim. Cocuk Kabataş lisesi, Boğaziçi, yüksek lisansta Londra , sonra İsviçre vs boyle bir tip.

Ben Düz Lise, sonra Anadolu da 4 yillik Lisans bölümü, simdi Kurumsal sirkette calisiyorum beyaz yaka olarak da yine de karşısında kendimi cok ezik gordum.

Onunda narsistin biri olacağını düşünüp daha yuz yuze bile gelmeden reddettim , cunku cocugun arkadas listesinde bile ODTÜ'lü Bogazicili ya da Yurt disinda okumuş derecelik tipler vardi. Onlar varken, beni ne yapsın?

Doktora mezunu bir erkek , Lisans mezunu bir kızı ezikler mi?
Cevapla