Home office çalışıyorum, asosyalleştim. Nasıl yeni arkadaşlar edinirim?

Üniversiteden 4 ay önce mezun oldum ve tüm arkadaşlarım Ankara’da kaldı. Kiralar malumunuz mecburen hop aile evine döndüm. Home office çalıştığım için ailem dışında bi erkek arkadaşımı görüyorum. Sosyalleşmek için kursa yazılayım dedim onlar da çok pahalı. Ne yapacağımı bilmiyorum yalnızlıktan örgü örmeye başladım, babannemin benden daha sosyal bir hayatı var (🪬). SAHİ ARKADAŞ NASIL EDİNİLİYORDU? Ey kocaeli halkı ben gelmeden tüm iyi ve muhabbeti saran kızlar kapıldı mı?

Home office çalışıyorum, asosyalleştim. Nasıl yeni arkadaşlar edinirim?
Cevapla