Online iş görüşmesi sonucum için insan kaynaklarına mesaj atmalı mıyım?

Dün evime yakın bir anonim şirketinden insan kaynakları aradı, şirketlere mail atmıştım cv mi. Yönetici asistanı için değerlendirebilir miyiz diye sordular ve online olarak iş görüşmesi yaptık. Aslında olumlu gibi geçti ve şartları da çok iyiydi. Yarına kadar değerlendirmeler olacak demişti. Bugün yani gün içinde mesaj atarsam sorun olur mu sonuç için acaba. şu an çalıştığım işten memnun olmadığım için biranönce iş bulmak istiyorum. Sizce mesaj atmalı mıyım ya da aramalı mıyım ne yazabilirim?

Online iş görüşmesi sonucum için insan kaynaklarına mesaj atmalı mıyım?
Cevapla