Her gittiğim iş yerinden ayrılık kararı aldıktan sonra işçi kesiminin mutlu olmasi?

Tekstil , düğün salonu ve genel muhasebe de muhasebeci olarak çalıştım. Normal biri olarak kimseye muhatap olmayan biriyimdir ama alt kademede veya üst kademede kim olursa olsun hep bana kötü davrandilar Alt kademe bana saygısızdi. Gitme kararı verincede oyle bir mutlu oluyorlar ki her gittiğim yerde bu var kimseye ne zararım ve kötü niyetli de davranmadım ama nedense her gittiğim iş yerinde benden nefret ettiklerini hissedebiliyorum. Bilmiyorum

Her gittiğim iş yerinden ayrılık kararı aldıktan sonra işçi kesiminin mutlu olmasi?
Cevapla