Mühendislik pişmanlıktır özel sektör şartları insani değil sizce?

Harita mühendisiyim aldığım maaş çok düsük sırf şantiye olmasin ofis olsun istedim akşam evine gitmek çocuklarımı görmek istedim sadece bizim meslekte şantiye de amele gibi dağın başında olacak ayda 3 gün izin ne aile hayatı ne sosyal hayat
Mühendislik pişmanlıktır özel sektör şartları insani değil sizce?
Cevapla