Adamlar utanmadan 19-20 bin teklif ediyor.. Bilgini 19-20 bin'e satıyorsun şaka gibi
Onlara kızmıyorum. Bu parayı kabul eden meslektaşlarıma kızıyorum.
Resmen ayaklar altında ve değersiz.
Adamlar utanmadan 19-20 bin teklif ediyor.. Bilgini 19-20 bin'e satıyorsun şaka gibi
Onlara kızmıyorum. Bu parayı kabul eden meslektaşlarıma kızıyorum.
Resmen ayaklar altında ve değersiz.
Ülke de değer gören az da olsa tek meslek doktorlardır. Mühendisler için yurt dışı daha iyi olur ülke de liyakat yok onun bunu sayesinde iş buluyorlar umarım en kısa zaman da bu bozuk düzenden kurtuluruz.
Cevap
3Cevap
Bence almıyorlar
İnşaat mühendislerini gördük deoremde yaptıkları evleri
Onun elibde mi sence
Diploma kiralayan kimlerdi
kesinlikle alamıyorlar. kardeşim gıda mühendisi ve asgari ücret alıyor. gerisini siz anlayın. 😔
Böyle berbat bir şey olamaz
Çok bile bence. Mühendis dediğin öyle aham şaham bir şey değil
Arz talep.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?