Sizce mühendisler hak ettiği değeri alabiliyor mu ülkemizde?

Adamlar utanmadan 19-20 bin teklif ediyor.. Bilgini 19-20 bin'e satıyorsun şaka gibi

Onlara kızmıyorum. Bu parayı kabul eden meslektaşlarıma kızıyorum.

Resmen ayaklar altında ve değersiz.

Sizce mühendisler hak ettiği değeri alabiliyor mu ülkemizde?
Cevapla