Arkadaşlar bakar mısınız ne yapacağım ben nasıl bir iş yapabilirim?

İlk ve acil yardım mezunuyum hastanelerde staj yaptım ve bu işten o kadar nefret ettim ki anlatamam tamam insanları iyileştiriyorsun falan manevi yönden iyi bir iş ama hiç bana göre değilmiş onu anladım çok yorucu bir iş sadece bedensel değil psikolojik olarak bittim görmediğim vaka kalmadı ve artık hastane fobisi olmaya başladı bende hasta bile olsam hastaneye gitmek istemiyorum şimdide ailem gir bir hastaneye çalış diye darlıyorlar beni başka bir işte çalışayım diyorum boşuna mı okul okudun o kadar diyorlar bu işi benim yerime onlar yapacak sanki ne yapacağım bilmiyorum çok mecbur olmadığım sürece hastaneye girip çalışmayı hiç istemiyorum
Arkadaşlar bakar mısınız ne yapacağım ben nasıl bir iş yapabilirim?
Cevapla