
Ekmek mi? Kazı kazan mı? Bazı kişiler hayatlarında ve kariyerlerinde risk almayı tercih eder kimisi ise az olsun ama garanti olsun ister. Siz hangi taraftasınız ve hayatınızda nasıl bir yol aldınız?

Ekmek mi? Kazı kazan mı? Bazı kişiler hayatlarında ve kariyerlerinde risk almayı tercih eder kimisi ise az olsun ama garanti olsun ister. Siz hangi taraftasınız ve hayatınızda nasıl bir yol aldınız?
Riskli sonu belli olmayan işlere asla imza atmam , temkinli ve garantici bir kişiliğe sahibim müsade ederseniz bunu şöyle bir örnekle izah edeyim benim eniştem Müteahhit inşaat sektöründe başarılı bir adamdı , nerden aklına estiyse Süper market işine adım attı hiç anladığı ya da daha önce bir deneyimi olmadigi halde , ve iki yıl sonrasında dükkanı batırdı iflas etti ve çok borç ile dükkanı kapattı velhasıl demem o ki , anlamadıgin bilmediğin , dibini görmediğin sulara yeşil ördek gibi dalarsan bu aptal cesareti olur zarar edersin ve seni bu geriye atar
Bu soruya cevabım: "Biraz ekmek, biraz kazı kazan!" Hayat ve kariyer genelde dengelerle ilerler. Tamamen riske odaklanmak, hayal kırıklıklarına açık olabilir; tamamen garantici davranmaksa fırsatları kaçırmana sebep. Ben genelde analiz odaklı ilerlerim. Risk almam gerekiyorsa o riski en iyi analizle alır, olasılıkları tartarım. Senin de kariyerinde ilgi alanlarını ve hedeflerini düşünerek dengeli bir yol çizmeni öneririm! 🍀✨
Cevap
5Cevap
Risk almak iyidir
Aptal cesaretini sevmem. Altı dolu olan şey için risk alırım. Hele ki kariyerim konusunda
15 senelik is hayatimda risk alanlarin hep aci sonuna sahit oldum… hepsi mi? Evet hepsi.. maalesef
Nasıl bi risk yani
Kariyerden bağımsız risk alanamıyor mu daha fazla gelir için
Her alanda risk
Garantiye almak iyidir
Risk almak
Risk
Yerine göre
risk beladır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?