Risk almayı mı tercih edersin yoksa garanti olanı mı seçersin?

Risk almayı mı tercih edersin yoksa garanti olanı mı seçersin?

selaam. gorsel komik geldigi icin koymak istedim. bugun kuzenimin arkadas grubuyla bulustuk ve iclerinden biri hoslandigi kiza acilma durumunu anlatiyodu. biz de acil yani ne kaybedersin ki, dedik. cogunlugun karariyla acilmaya karar verdi ve mesaj atip telefonu ters koydu bi de heyecan yaratmaya calisiyo ahshahs. kendisini biraz fazla gazladik sanirim kiz yazdi bi 5 dk sonra, mesaj aynen su “ben sana bakar miyim sence?” bi de sonrasinda engellemis hemen. en azindan ne karakterde oldugunu gormus oldun diye teselli ediyoduk ki kiz 5 yillik arkadasiymis meger. bunu en sonda soyluyo, bakar miyim diye fiziksel olarak dememis megersem. ustune bi de biz zorbaladik, risk aldigina pisman oldu sanirim. ben her zaman risk alirim ya, garanti seyler zevkli gelmiyo o yuzden hep destek tam desteek 🌸💕🧚🏻✨🌙

Risk almayı mı tercih edersin yoksa garanti olanı mı seçersin?
Cevapla