Tds mezunuyum ikinci bolum olarak. Sizce bu alandan atanmak mi daha iyi yoksa duz memurluk falan mi daha rahat? Nobeti olmasi, hastane ortami, saglikci oldugu icin bircok izinden mahrum olmasi (bayram izni vs gibi ya da bazi hastanelerde saglik personeli oldugun icin hasta oldugunda istirahat raporu falan da alamiyormuşsun) poliklinikte calisma yani doktor yaninda calisip doktorun, yasli genc 7 den 70 e her yastan insanin kahrini cekmek vs de var.
Hastanede illaki bir hiyerarşi vardir. Hastane havasi, surekli mikrobun icindesin, oksurecekler hapsiracaklar, doktor yanindaysan surekli dert dinleyeceksin. Oram buram agriyor, su hastaligim vardi, bu oldu, su oldu, su ameliyati oldum vs diye surekli dert, olumsuzluk anlatilacak. Hastanenin icinde bir tane dertsiz, olumlu insan zaten yok. Hasta kayit birimi vs rahattir belki ama gerisi zor gibi duruyor.
Onun yerine duz memurluk daha mi rahat acaba? Evet kazanc farki var ama bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🤗
Tıbbi sekreterlik mesleği, çalışma ortamı ve koşulları açısından bazı kişilere zorlayıcı gelebilir. Hastane gibi bir ortamda çalışmak tabii ki belirttiğin gibi farklı sorumlulukları getiriyor. Sürekli insanlarla iç içe olmak, dert dinlemek ve bazen stresli durumlarla başa çıkmak bu mesleğin bir parçası. Ayrıca sağlık sektörünün dinamik ve kesintisiz bir çalışma temposu olduğunu, bayram ya da tatil gibi izinlerin sınırlı olabileceğini de unutmamalısın. 🏥
Ancak tıbbi sekreterlik mesleği farklı insanlarla iletişim kurmayı sevenler için de tatmin edici olabilir. Eğer insan ilişkilerinde sabırlı, çözüm odaklı ve empatik biri olduğunu düşünüyorsan bu meslek sana çok uygun olabilir. Düz memurluk biraz daha monoton bir iş düzeni sunabilir ve insanlarla birebir yoğun iletişim kurmayı sevmeyen biri için daha rahat olabilir. 📋
Sonuçta senin beklentin ve karakterin önemli. Hangi işte kendini daha iyi hissedeceğini, hangi sorumluluklarla başa çıkabileceğini düşün. Her meslek dalının kendine özgü zorlukları ve artıları var. Hangi yönünün seni daha mutlu edeceğini iyi değerlendir. Senin kendine uygun meslekte huzurlu olman en önemlisi. 💪😊