Tibbi sekreterlik rahat bir meslek mi? Calisma sartlari nasil? Bu meslegi yapan var mi?

Tds mezunuyum ikinci bolum olarak. Sizce bu alandan atanmak mi daha iyi yoksa duz memurluk falan mi daha rahat? Nobeti olmasi, hastane ortami, saglikci oldugu icin bircok izinden mahrum olmasi (bayram izni vs gibi ya da bazi hastanelerde saglik personeli oldugun icin hasta oldugunda istirahat raporu falan da alamiyormuşsun) poliklinikte calisma yani doktor yaninda calisip doktorun, yasli genc 7 den 70 e her yastan insanin kahrini cekmek vs de var.

Hastanede illaki bir hiyerarşi vardir. Hastane havasi, surekli mikrobun icindesin, oksurecekler hapsiracaklar, doktor yanindaysan surekli dert dinleyeceksin. Oram buram agriyor, su hastaligim vardi, bu oldu, su oldu, su ameliyati oldum vs diye surekli dert, olumsuzluk anlatilacak. Hastanenin icinde bir tane dertsiz, olumlu insan zaten yok. Hasta kayit birimi vs rahattir belki ama gerisi zor gibi duruyor.

Onun yerine duz memurluk daha mi rahat acaba? Evet kazanc farki var ama bilmiyorum.

Tibbi sekreterlik rahat bir meslek mi? Calisma sartlari nasil? Bu meslegi yapan var mi?
Cevapla