22 yaşında okuduğum bölümü bırakıyorum, geç mi kaldım?

Mütercim tercümanlıkta üçüncü yılım olacaktı ama bu bölümü sevmeye sevmeye iki yıl geçirdim. Bu sene bırakıp seneye başlarsam 24 yaşında üniversiteye başlamış olacağım çok mu geç olur ya
22 yaşında okuduğum bölümü bırakıyorum, geç mi kaldım?
Cevapla