26 yaşındayım, 4 yıllık bir bölüm okumak için geç mi?

Görsel iletişim tasarımı'na merak sardım. Önlisans sosyal hizmetler mezunuyum. Bölümüm beş para etmiyor. Başka bir alana yönelmek istiyorum artık. Fakat evlilik yolundayım da. Çalışıyorum da. Bu koşullar altında zorlanır mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Güncelll
26 yaşındayım, 4 yıllık bir bölüm okumak için geç mi?
Cevapla