Lojistik okuyacağım. Stajını ilk sene yapsan daha iyi olur dediler. Bu ne demek? İşler nasıl başlar nasıl ilerler?

Yani gerçekten yabanciyimmm öğretmen mi bize staj yapın diyor ya da staj yapabileceğimiz yerlerin numarası falan
Lojistik okuyacağım. Stajını ilk sene yapsan daha iyi olur dediler. Bu ne demek? İşler nasıl başlar nasıl ilerler?
Cevapla