Öğrenci belgesinde pasif öğrenciler (kayıt yenilenmemiş ) neden yazar?

Daha eylülün 1imde kayıt yaptırdım öğrenci işlerini arıyorum açmıyorlar obs ye falan girebiliyorum ama
Öğrenci belgesinde pasif öğrenciler (kayıt yenilenmemiş ) neden yazar?
Cevapla