Fabrikaya yeni bir kadın başladı ve bana da "oryantasyonu sen yaptır " dediler.
Fabrikayı gezerken sıra imalathane ye geldi.
İmalathane kapısında biraz oyalandıktan sonra,
" Yalnız saçınızı toplamanız gerekiyor, mümkünse topuz şeklinde" dedim.
"'sandaletlerinizi de çıkarın, şu dolapta ayakkabılar olacak (sıfır) ordan numaranıza göre birini giyin" dedim.
Son olarak da.
" Alyansınızı da çıkarın" diyince birden parladı :
" Sen beni ne zannediyorsun, sen kim oluyorsun da saçıma başıma karışıyorsun istediğim gibi giyinirim tamam mı!" dedi bastı gitti.
Sonra İmalata giriş kartını kapattırdım.
Ama beni " Sarkıntılık" yapıyor diye şikayet etmiş şaka mı bu?
Sadece prosedürü uygulamıştım Halbuki 😥😥
Sizce kim haklı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
bunu sormana ne gerek var? prosedür öyleyse tabii ki sen haklisin
Çözemiyorum yıllardır.
Bize gelince çelik burun ayakkabı, onlar şıpıdık şıpıdık geziyorlar fabrikada.
Sonra " Burası plaj değil" diyince ben kabahatli oluyorum 😎😎
Böyle kızları boş ver adamın hayatını yakarlar kamera kaydı varsa gösterirsin
Zaten yıllardır tırsar oldum kadınlardan.
Orta şeritten sinyal vermeden önüme kırarak kavşağa çıkmaya çalışanların çoğunun kadın olduğunu gözlemledim.
Korna çalsan bile kabahatli oluyorsun sonra
boş ver kanıt yoksa cinayette yok ben patron olsam kadın işçi asla çalıştırmam
Öyle yerler de biliyorum.
Özellikle Preshaneler.
"Neden? " diye sordum sahibine,
" Ne zaman ki İmalata bir kadın girse bir parmak gidiyor" demişti 😀