İşyerine yeni başlayan kadın personel " Bana karışamazsın tomom mı?" diyor haklı mı?

Fabrikaya yeni bir kadın başladı ve bana da "oryantasyonu sen yaptır " dediler.

Fabrikayı gezerken sıra imalathane ye geldi.

İmalathane kapısında biraz oyalandıktan sonra,

" Yalnız saçınızı toplamanız gerekiyor, mümkünse topuz şeklinde" dedim.

"'sandaletlerinizi de çıkarın, şu dolapta ayakkabılar olacak (sıfır) ordan numaranıza göre birini giyin" dedim.

Son olarak da.

" Alyansınızı da çıkarın" diyince birden parladı :

" Sen beni ne zannediyorsun, sen kim oluyorsun da saçıma başıma karışıyorsun istediğim gibi giyinirim tamam mı!" dedi bastı gitti.

Sonra İmalata giriş kartını kapattırdım.

Ama beni " Sarkıntılık" yapıyor diye şikayet etmiş şaka mı bu?

Sadece prosedürü uygulamıştım Halbuki 😥😥

Sizce kim haklı?

İşyerine yeni başlayan kadın personel " Bana karışamazsın tomom mı?" diyor haklı mı?
Cevapla