İsmim beritan olduğu için sürekli kötü şeylere maruz kalıyorum okulada okuyorum ne yapmalıyım?

Hakkarili olduğum için beni sevmiyorlar İstanbul'da yaşıyorum
Lise zorunlu olmasaydı okumazdım
Güncellemeler
9 ay
Okuldan soğudum ne yapacağım, okumam gerekiyor
İsmim beritan olduğu için sürekli kötü şeylere maruz kalıyorum okulada okuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla