Üniveriste için mimar sinan felsefe düşünüyorum. Felsefe bölümünden mezun olursam belediye de çöpçü olabilir miyim?

Şaka bir yana gerçekten felsefe bölümü okuyup akademisyen olmak istiyorum. Akademisyen oldursam daha sonra Profesör olmak için çalışıcam. Felsefi deneme kitabı yazıyorum şu an kendimce. Makaleler okurum sıklıkla. Yani felsefe dalında iyi bir pozisyonda olabilecek yeteneğim var sanırım. Ama işsiz kalmam yüksek olası. Ne yapsam? Vazgeçmek kitabımda yok ama fikirlerinize açığım.

Üniveriste için mimar sinan felsefe düşünüyorum. Felsefe bölümünden mezun olursam belediye de çöpçü olabilir miyim?
Cevapla