İş bulamıyorum, sorunun kaynağı ne tam olarak, ne yapmalıyım?

2 sene öncesine kadar iş aradığımda tak diye bulmuştum ve ondan öncesinde de çok güzel işlerde ve güzel maaş larda çalışmıştım. Arabam vardı satmadan önce tabi. Ben 18 yaşından 35 yaşıma kadar hem okul hayatımı hem iş hayatımı yürütmüş bir kadındım. hiçbir şey annemden babamdan önüme tabaklar ile sunulmadı, harçlığım bile çalıştığım işten kazanırdım. Kamuda çalıştım, özel sektörde çalıştım, beyaz yakada neredeyse tüm departmanlara hakim olabileceğim işlerde çalıştım. Eğitimlerimi de tamamlamıştım. 2 sene içinde ne olduysa iş konusunda ciddi sıkıntılar yaşadım, çok güzel paralara çalıştığım en son işimden sonra istifa etmek zorunda kaldım o gün bugündür bulduğum işler ya yalancı az maaş verip çok iş tanımını sonradan yükleyen, ya mobbinge maruz bırakan yöneticiler, ya maaşı geciktirip zam konusunda aşırı cimrilik yapan şirket. İflah olamadım, sapık patrona bile denk geldim derken çok büyük bir kurumsal şirkete sadece tanıdıkla zar zor müşteri temsilcisi olarak düşük bir maaşa kabul gördüm. Ne yapıcam bilmiyorum 2 sene içinde arabamı satmak zorunda kaldım, boşta kaldığım için kiramı ödedim, borçlandım bankalara, icra dosyam açıldı derken başvurduğum çoğu şirket cv me 3 kere bakıyor,4 kere bakıyor aramıyorlar, ya da hiç bakmıyorlar bile. Ve çoğu şirket de deneyim ve tecrübe olarak da hiç tecrübesi olmayan ya da iki kelimeyi zor konuşan insanlar güzel maaşlara çalışıyorlar çözemiyorum, birsürü şirkete cv mi mail attım düzgün maaşa adam gibi çalışmak için ama yok, iş yüküm var ama maaşım az çok yoruldum napıcam bilmiyorum. Ne oluyor bu ülkeye, ben ne yapıcam bilmiyorum. Tüm kariyer sitelerinden bakıyorum başvuruyorum yok, umut taciri şirketlerde çok oldu. Milletin altında şirket arabaları, insan gibi kazandıkları düzgün maaşlar, birde kendime bakıyorum çaresizlik. :( Ne yapıcam bilmiyorum.

İş bulamıyorum, sorunun kaynağı ne tam olarak, ne yapmalıyım?
Cevapla