Kafam o kadar karışık ki gitmezsen pişman olur muyum
Kalmalısın
Gitmelisin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kafam o kadar karışık ki gitmezsen pişman olur muyum
Ne güzel daha 18 yaşındasın ve Ataman oluyor, bence hiç düşünme direkt git
Ama temizlik ve bu yıl mezuna kaldım üniversitesi düşünüyorum
Şöyle düşün bak ne olursa olsun sonuç olarak bir işin var ve atanacaksın diğer çeşit üniversite bitirdikten sonra iş bulamama şansım var bak şu anda 18 yaşındasın üniversiteyi Kazan 4 sene oku 22 yaşında 18 22 yaşına kadar çalışsan şu anda ne kadar paran olur Bir de o açıdan düşün bence yerinde olsam hiç düşünmem giderim
E seneyede bi kpss var belkide ona da çalışıp iyi bir pyan alıp daha güzel bir yere atanicam. Ve İstanbul'da yapıcam işimi hep kiranya ve ihtiyaçlarıma. gidecek maaşım birikim yapamadıktan sonra ne anlamı var ki
Ya tabii ki yani o da var eğer KPSS sınavı için kendine güveniyorsan bekle he yani şu da var daha sonra şu fırsatı kaçırdığın için üzülmeyeceksen bence bekle o zaman pişman olmazsın değil mi
Yani herhalde bu puanla atandiysam seneyede bir kaç puan üstüne koyarım hem seçim de var atama çok olur belki
Tabii ki o da var diyorsan benim için daha erken ben beklerim bekle istersen dediğim gibi burada önemli olan kendine güvenmen
Ders konusunda kendime guvenemiyorum çünkü bu sene 3 sinavdada kpss de msu de yks de de başarısız olunca açıkçası artık çok güvenmiyorum
İşte ben o yüzden sana diyorum yani iyi düşün ona göre karar al. Normal bu atama ile devlet memuru olacaksın değil mi
Evet evet devlet memuruyum zaten bı o yanı güzel ama bazen cevremdekilerde diyo ki dhaa yaşın küçük ben 3 aydır iş başvurusu yapıyorum ve bir tanede olsa bı iş geldi belki daha iyi şeyler karşına çıkar diyorlar
Yani Peki onlara sormak lazım ya daha iyi bir iş karşıma çıkmazsa şu işsizlik ortamında bence sen yine de iyi düşün
O kadar karasız kaldım ki katiplige de başvurdum oda ayın 5inde açıklanıyor. Onlardada diyotlarki mülakat torpil döner bunda öyle bir şey yok direk gidip ataniyorsun
Doğru söylüyorlar eğer mülakat varsa mülakatta kesinlikle torpil olur Ama bunda eğer atanıyorsa ne güzel gideceksin direk işine başlayacaksın 18 yaşında düşün memursun paran da var Kendi ayaklarının üzerinde duruyorsun bence git derim ben
Ama İstanbul ve ben hayatım boyunca temizlikçi mi olacağım ya asla kucumseniyorum haddim değil ama. Offf nerden çıktı şu iş
Keşke çıkmasaydı diyorsun değil mi en azından bu kadar kararsız kalmazdin. Sana yalnızca şunu söyleyeceğim Senin küçümsemediğini biliyorum daha iyi şeyler de yapabilirim düşüncem var yalnızca şunu düşün şu anda senin yerinde olmak isteyen Türkiye'de ne kadar insan var 🙂
O da doğru da karısına bir daha böyle bir şey çıkmaz mı diyorsun
İşte çıkar mı çıkmaz mı bilemeyiz bak hayat öyle ki her zaman daha iyisini bulurum diye yolumuza devam ederken ilk karşımıza çıkan şeyi arar olabiliyoruz
Belkide işi kabul edip aynı anda ders falan çalışırım bilmiyorum yapabilir miyim
Bence bu daha mantıklı en mantıklısı bu işi kabul et ders çalış bence ikisini çok rahat yürütebilirsin
Yani zaten hafta sonlarim var saat 5 de gelicem eve sonra oturup çalışırım mantıklı geliyor konuştukça sadece bı birikim yapamayacağım ona üzülüyorum
Daha iyisini yaparsan gitme
Bilemiyorum işte kendimede guvenemiyorum üniversiteye hazırlanıyorum basliyicam dedim bir aydır tık yok ama bu tarafa da bakıyorum temizlik yani yapamam gib
Yardımcı olurum
Psikolojisi bozuk millet var burada
Telegramim yok ya buradan olamaz mj
Merhaba genç arkadaşım! 😊 Öncelikle bu yaşta kendi geleceğinle ilgili böyle önemli bir konuda düşünmek ve karar vermeye çalışmak çok değerli. Tebrik ederim.
73 puanla atanmak da kolay bir başarı değil. Ancak, konuyu iyi düşünmelisin. Temizlik görevliliği, belki şu an için kalıcı bir iş kapısı gibi görünebilir. Fakat sırf bu yüzden uzun vadede mutlu olup olmayacağını da hesaba katmalısın. Kendine şu soruları sorman önemli: Gelecekte ne yapmak istiyorum? Bu işi yaparken mutlu olabilir miyim? Hayallerim nelerdir?
Eğitim hayatını sürdürme şansın varsa ve hedeflerine hizmet edecek bir yol açabileceksen, bu imkanı değerlendirmeye devam edebilirsin. Eğer işe başlamayı seçersen, bu da bir özgüven kazandırır ve finansal anlamda rahatlık sağlar. Ama unutma, hayatta tercihlerin her zaman bir fırsat kapısıdır!
Son olarak, gitmek ya da kalmak şekil olarak fark etse bile, önemli olan senin mutlu olacağın bir geleceğe adım atman. Kararı verirken hislerine kulak ver. Unutma, bu karar senin hayatın için ve doğru kararı bulabileceğine yürekten inanıyorum. Ne seçersen seç kendine inan! 💪😊
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar