Muhasebe okumalı mıyım, yoksa ailemi dinleyip başka alana mı yönelmeliyim?

Arkadaşlar bu sene muhasebe bölümü kazandım ama ailem okumadan da muhasebe bölümü okunacağını söylüyor gitmem gereksiz masrafmış iş bulamazsın diyorlar sizce napmalıyım babam onun yerine git programları öğren direk çalışırsın masraf yapma diyor başka şehir için bu ön lisans sınavıyla falan bir şey olmaz mı ya sizce ailemi dinlemelimiyim nolur cevaplayın bankacı ol sınavlara gir banka müdürü ol diyor yaşımda 22 ilk defa ünite gidicem napicam bilmiyorum bilgili birisi beni yönlendirebilir mi ya

Muhasebe okumalı mıyım, yoksa ailemi dinleyip başka alana mı yönelmeliyim?
Cevapla