Hemcinslerimiz neden bu kadar kötü oluyor bazen?

Bazen erkeklerden daha tehlikeli oluyorlar ve aşırı canımı sıkıyor. Ben sokakta güzel bı kadın görsem başarılı bı kadın görsem tebrik ederim bunu ona söyledim ama kadınlar birbirini hiç cekemiyor ve ben bunu hiç anlamiycam hani birbirimizin yurdu olmaliydik? neden haset
Hemcinslerimiz neden bu kadar kötü oluyor bazen?
Cevapla