Eğitim & Kariyer Komando erin diğerlerinden farkı ne? Ilk defa askere gıdenlerdede mi rutbe oluyor? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler9 ay Nıye kızlar bir adım öne katrgorisine gşrdi Komando erin diğerlerinden farkı ne? Ilk defa askere gıdenlerdede mi rutbe oluyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Ponche Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 100% 9 ay Piyade, jandarma gibi bu da komando.. sadece eğitimi biraz daha ağır.. çatışma olursa eğer ilk bunlar devreye girer.. 0 2 Yorumla Soran 9 ay Artık olmuyor ki Yorumla Ponche 9 ay Hemen çatışmaya girecek demiyorum zaten.. bunların farkı o sadece.. normal askerle aynı Yorumla
alttantire19 Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 100% 9 ay Rütbesi er onbaşı ya da çavuştur yani normal asker gibidir ama eğitimleri çok zordur dağ bayır gezerler o yüzden bitli piyadelerden üstün tutulur 0 0 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 9 ay Eğitim & Kariyer konusunda 639 cevap paylaştı. Askere gidende rütbe olmaz. Lise mezunu ise cavus olur. Komandoların eğitimi zor sadece 0 4 Yorumla Soran 9 ay Ayrım demek ıstedım. Daha zor egıtım alıuorlarmıs da Yorumla u _-Dream-_ 9 ay Aynen Yorumla Soran 9 ay Ne gibi peki Yorumla u _-Dream-_ 9 ay Komando olacağı için daha sıkı ve zor eğitim alir Yorumla
1Herif Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 99% 9 ay Amele oluyor özel harekat işi yapar komando dağ bayır yürür 0 0 Yorumla
greengoo Takip Et Guru Yaş: 34 , eic 99% 9 ay Eğitim & Kariyer konusunda 368 cevap paylaştı. hiç bir farkı yok olası izmarit topluyor iki birim de 0 0 Yorumla
YasinTR Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 9 ay Eğitim & Kariyer konusunda 644 cevap paylaştı. Komando eğitimi görüp devlette bir ayrıcalığı oluyor diye duymuştum. Tam bilgim yok. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) 9 ay Farkı yok sadece komando da işte. Er yani sonuçta 0 3 Yorumla Soran 9 ay Daha zor wğitim aklıyormus Yorumla Soran 9 ay Alıyormus Yorumla Cevap sahibi 9 ay E zor evet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Piyade, jandarma gibi bu da komando.. sadece eğitimi biraz daha ağır.. çatışma olursa eğer ilk bunlar devreye girer..
Artık olmuyor ki
Hemen çatışmaya girecek demiyorum zaten.. bunların farkı o sadece.. normal askerle aynı
Rütbesi er onbaşı ya da çavuştur yani normal asker gibidir ama eğitimleri çok zordur dağ bayır gezerler o yüzden bitli piyadelerden üstün tutulur
Askere gidende rütbe olmaz. Lise mezunu ise cavus olur. Komandoların eğitimi zor sadece
Ayrım demek ıstedım. Daha zor egıtım alıuorlarmıs da
Aynen
Ne gibi peki
Komando olacağı için daha sıkı ve zor eğitim alir
Amele oluyor özel harekat işi yapar komando dağ bayır yürür
hiç bir farkı yok olası izmarit topluyor iki birim de
Komando eğitimi görüp devlette bir ayrıcalığı oluyor diye duymuştum. Tam bilgim yok.
Şartları zor mesela farkı o
Farkı yok sadece komando da işte. Er yani sonuçta
Daha zor wğitim aklıyormus
Alıyormus
E zor evet
Dkdkdk boş ver