Bana bir donma geliyor is yapmak istemiyorum, niye?

Is hayatinda guzel sözler, başarılar aldıktan sonra bana bir donma geliyor ilerleyemiyorum sanki kendimi bile isteye geri cekiyorum. Benden beklenen 8 ise ben 3 yapıyorum, hem de 8 i yapabilecekken o kabiliyet varken kendimi yormuyorum.

Sanki içten içe kendime yakıştırmıyorum, başarıdan korkuyorum. Su an pc bana bakıyor ben pc ye ve birsuru projem var yapmak istemiyorum. Isi seviyorum bu arada onda sikinti yok ama niye boyle bilmiyorum. 31 yasindayim toplasanız 5 yillik is tecrübem var oyle aman aman bir tecrübem de yok.

Bana bir donma geliyor is yapmak istemiyorum, niye?
Cevapla