Ailem ikizimi üniversiteye yolladı ama beni yollamadılar nefret ediyorum ailemden bakın bı?

Ankara 'da yaşıyoruz babam tır şoförü annem ev hanımı , ikizim var ( kız ) geçen yıl sınavda ikizim 230. oldu ve Boğaziçi bilgisayar mühendisliği bölümüne girdi , bende Niğde de uluslararası ticaret kazandım , neyse ailem çok baskıcı olduğu halde ikizimi İstanbul'a gönderdiler bide rahat etsin diye ev tuttu babam ev kirası hariç her ay 40 bin para yolluyor o meşhur pro max telefonuda aldı. Yaz tatilinde ikizim otobüste perişan olmasın diye babam almaya gitti. Ama bana gelince beni yollamadı gir bime çalış dedi baya kavga oldu evde ama bana gelince baskıcı olacakları tuttu. Bu haksızlık değil mi Allah aşkına?
Ailem ikizimi üniversiteye yolladı ama beni yollamadılar nefret ediyorum ailemden bakın bı?
Cevapla