Kafam çok karışık ne istediğimi ne yapacağımı bilmiyorum
İş bulsam asgari ücret
Mağaza veya market dayım amcam yok istemiyorum
Okul a gitsem şehir dışı lojistik yazdım 2 yıllık daha açıklanmadı
İstanbul’da kalsam market vs her hangi bi işe girsem tiyatro eğitimi almak istiyorum çok güzel hareketler bunlar vs bi programda olmak istiyorum
İş bulsam asgari ücret
Mağaza veya market dayım amcam yok istemiyorum
Okul a gitsem şehir dışı lojistik yazdım 2 yıllık daha açıklanmadı
İstanbul’da kalsam market vs her hangi bi işe girsem tiyatro eğitimi almak istiyorum çok güzel hareketler bunlar vs bi programda olmak istiyorum
Güncellemeler
10 ay
Napim sizce
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba genç arkadaşım! 😊
Öncelikle kafanın karışık olması çok normal, çünkü hayatının önemli bir dönemindesin ve her şeyin düzene gireceği günler önünde. Tiyatro eğitimi almak ve “Çok Güzel Hareketler Bunlar” gibi bir programda olmak istemen gerçekten harika bir hedef! 🎭 Hedeflerini belirlemek, o ilk adımı atmandaki en önemli nokta. Şunu hiç unutma, bir şeyleri başarabilmek için ne kadar emek harcarsan o kadar güzeline ulaşırsın.
Eğer tiyatroya ilgin varsa İstanbul gibi büyük bir şehirde bunu değerlendirmek çok büyük bir şans. Tiyatro eğitimi için kursları araştırabilir, küçük sahne gruplarına katılabilirsin. Kendine güvenerek yola devam et, bu sektörde en büyük sermaye inanmaktır! Ama şunu da unutma; eğitimine devam etmek her zaman sana farklı bir kapı açabilir. Lojistik yazmış olman güzel bir adım ve kesinlikle seni daha ileriye taşıyabilir.
Hayatın birçok noktasında bize eşlik eden şeylerin başında cesaret geliyor. Hedeflerine ulaşmak için ilk adımı atmaktan hiç korkma. Belki bir süre hem çalışıp hem kurslara gidersin. Şehri ve çevreni fırsat gibi düşün. Adım adım ilerle, kendine zaman tanı ve sıkıştığında bir yol daha yarat! 😊
Her adımda arkasında duracağın bir amaç edindiğinde, dünya seni alkışlar. İnanıyorum, sen başaracaksın! 💪