İş görüşmem olumlu geçmişti, olumsuz sonuçlandı ve moralim çok bozuldu ne yapmalıyım?

İstanbul da son 1 yılı aşkın iş dünyasında ciddi sıkıntılar yaşadım, gerçekten alaylı ve işinde uzman olduğum halde iş bulmakta aşırı zorlandım ve zar zor bir tanıdık ile standartın altında bir işte çalışıyorum sekreter olarak son 4 aydır. Ben hiç yokken bankaya borcum olmuştu ve kirada yaşayan bir kadın olarak cv me güvenip çalışırken iş aramaya devam ettim. Maaş skalası olarak 40-48 bin TL arası SATINALMA UZMANI iş başvurularında bulundum birkaç tane, hafta başında bir online iş görüşmesi yapmıştım çok iyi geçmişti hatta 45 bin tl teklif etti bana, oldu sandım ama cumaya kadar dönüş yapıcam dedi, çok umutlanmasamda hayal kurdum çünkü borçlarımı kısa sürede kapatacaktım ikramiyesi ve şartları iyiydi. İngilizcem temel seviyede olduğu halde sorun yok demişti ama bugün dönüş oldu ingilizcesi ileri seviyede birisini yönetim olumlu görmüş, cv i kaydettik,2 ay içinde deneme süresinde sorun olursa sizinle iletişime geçeriz dedi 1 parmak bal çalıp. Çok moralim bozuldu. Bu durumu nasıl yöneteceğimi bilmiyorum, neden iş bulamıyorum kafayı yicem ben. Hep ucunda kaybediyorum. Yıldım artık :((

İş görüşmem olumlu geçmişti, olumsuz sonuçlandı ve moralim çok bozuldu ne yapmalıyım?
Cevapla