Muhasebe işini öğretecek yer buldum ama asgari ücret verecekler yol parası da yok. Kabul etmeli miyim?

6 ay boyunca asgari işi öğrenirsen maaş yukselir dediler. evimde uzak iki otobuse biniyorum yol parası yokmuş ne yapmalıyım sizce

Muhasebe işini öğretecek yer buldum ama asgari ücret verecekler yol parası da yok. Kabul etmeli miyim?
Cevapla