Talimatları kelimesi kelimesine uygulayınca neden ben suçlu oluyorum?

İlk işe başladığımda :

" İkinci bir emre kadar hiçbir şeye karışma"

" Bildiğin bilmediğin her şeyi bana soracaksın"

Demişti müdürüm.

Ben bankamatik memuru gibi gittim geldim işe 1.5 sene boyunca. Talimat gereği hiçbir şeye de elimi sürmedim.

Bildiğim şeyleri de sorunca bu sefer " Bu adam hiçbir şeyden anlamıyor" oldu.

Hatta delirme noktasına geldiler ve bir gün çağırdılar :

"Ya Ahmet biz sana para ödüyoruz ama sen bize hiçbir şey yapmıyorsun " dediler.

" E yapma dediniz" dedim. (Küstahlık eder mişim gibi baktılar yüzüme)

" E öyle değil ama..." dediler sonra..

" Peki nasıl?" diyince

" Onu da biz mi söyleyeceğiz?" diyip işten çıkardılar.

Matematikte " Sıfır" etkisiz elemandı bunu herkes bilir.

Adamlar bana " Sıfır" yetki verince ben bir şey yaparsam insiyatif almış değil, " Yetki aşımı" yapmış olurdum.

Talimatı harfi harfine uygulayınca neden ben suçlu oluyorum?

Talimatları kelimesi kelimesine uygulayınca neden ben suçlu oluyorum?
Cevapla