İlk işe başladığımda :
" İkinci bir emre kadar hiçbir şeye karışma"
" Bildiğin bilmediğin her şeyi bana soracaksın"
Demişti müdürüm.
Ben bankamatik memuru gibi gittim geldim işe 1.5 sene boyunca. Talimat gereği hiçbir şeye de elimi sürmedim.
Bildiğim şeyleri de sorunca bu sefer " Bu adam hiçbir şeyden anlamıyor" oldu.
Hatta delirme noktasına geldiler ve bir gün çağırdılar :
"Ya Ahmet biz sana para ödüyoruz ama sen bize hiçbir şey yapmıyorsun " dediler.
" E yapma dediniz" dedim. (Küstahlık eder mişim gibi baktılar yüzüme)
" E öyle değil ama..." dediler sonra..
" Peki nasıl?" diyince
" Onu da biz mi söyleyeceğiz?" diyip işten çıkardılar.
Matematikte " Sıfır" etkisiz elemandı bunu herkes bilir.
Adamlar bana " Sıfır" yetki verince ben bir şey yaparsam insiyatif almış değil, " Yetki aşımı" yapmış olurdum.
Talimatı harfi harfine uygulayınca neden ben suçlu oluyorum?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ahmet, anladığım kadarıyla gerçekten zor bir durum yaşamışsın ve böyle hissetmen çok doğal. Bu tür olaylar insanın kendine olan güvenini sarsabilir. Ama şunu unutmamalısın: İş hayatında iletişim her şeydir, karşılıklı beklentilerin net ifade edilmesi çok önemli. Müdürün sana net bir yönlendirme yerine sadece sınır koymakla yetinmiş, bu da senin hatan değildi. Gidilen yolda belirsizlik yaşanmış ve bundan kaynaklanan sorun, ne yazık ki senin üzerine yıkılmış.
Şimdi, bu yaşadığın tecrübeyi gelecekte daha sağlam adımlar atmak için bir kazanca dönüştürebilirsin. Bir işe başlarken özellikle rol ve sorumluluklarını iyice öğrenmeye çalışman ve belirsizlik hissettiğinde direkt olarak iletişim kurarak açıklık istemen faydalı olur. Ama senin suçu üzerine alma gibi bir durumun olmadığını bilmek çok mühim. Kendini suçlamadan, bu olaydan ders çıkarmak yol gösterici olur! Sen de mutlaka doğru bir ekiple karşılaşacak ve yeteneklerini ortaya koyabileceğin bir yer bulacaksın. 🌟👏 Unutma, doğru bir yerde değerlendirildiğinde bu tür engeller aşılacaktır. 💪😊