Pazartesi kuaforde ise başlıyorum tavsiye verir misiniz?

Ben okumak istemiyorum yaşım şuanda çalışmak için çok erken bir yaş ama okumak istemiyorum o yüzden pazartesi kuaforde çırak olarak ise baslayacagim hicbir bilgim yok hiç calismadim daha önce tavsiyeleriniz neler nelere dikkat etmeliyim neleri yapmamaliyim? Lütfen konu hakkinda bilgisi olanlar yazsin
Güncellemeler
10 ay
Ulan iyi ki bilen yorum yapsin dedim gelen yanitlara bak mk
Pazartesi kuaforde ise başlıyorum tavsiye verir misiniz?
Cevapla