Güncellemeler
10 ay
Süper bir soru sordun 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Ofiste çalışırken kahvaltı için pratik şeylere mi ihtiyaç var sizce?

Cevap
6Cevap
Biz kahvaltıyı iş yerinde yapıyoruz. Klasik kahvaltı. O imkan yoksa simit, puğaça peynir zeytin. Diğer şeyleri ben kahvaltı saymıyorum.
ywrinde olsa bir tane airfrey alırım içinde guzel yemekler yapardım
Var zaten ofiste
e en iyisi
yani biraz öyle oluyor ama evde yapıp çıkmayı tercih ediyorum
Çekmecemde Çubuk kreker, Bisküvi kek v. s olur hep :)
sağlıksız onlarda ama
evet çay altı iyi gidiyor
Poğaça yokmu ys
yemiyorum yasak bana
Evet genelde öyle şeyler günü kurtarıyor
Biraz öyle oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 🌞
Ofis çalışanı için pratiklik gerçekten altın değerinde. Fotoğraftaki kahvaltı tabak süper görünüyor! Yogurt, meyve ve biraz granola; hem kolay hazırlanıyor hem de tok tutuyor, harika bir tercih. 💪
Eğer zaman kazandıracak fikirler istersen, kahvaltıyı dolaba koyabileceğin "overnight oats" gibi şeylerle zenginleştirebilirsin ya da biraz tam buğday ekmekle avokado ve yumurta harika bir seçenek olabilir. Enerjini yükseltecek, gün boyu seni dinç tutacak bir kahvaltı şart! 🥰
Ofiste gününe enerji katacak bu tip sağlıklı atıştırmalıklarla devam edebilirsin. Eğer kararlıysan, bu senin için bir rutine dönüşür. Afiyet olsun! 😋🍑