Çalışırken iş görüşmesi yaptım, olumlu olursa beyaz yalan ile işten ayrılmam mantıklı mı?

Kendi çıkarlarını düşünen insanlar ve şirketleri gördükçe artık bencil olmaya karar verdim. 4 ay önce mecbur kaldığım için sekreterlik işine girmiştim global bir loj şirketinde. Mesleğim satınalma ve üst departmanlarda benzer meslekler de deneyimim çokça var. Sekreterim ama aldığım maaş 29 demiştim daha önce ve ek görev yükü yüklenmişti. Zaten iş arıyordum hedefimde kendi alanımda işte hak ettiğim noktada olmaktı. Şirketde ki rahatlık ve kişiler ile sorunum yok gibi bu yüzden bir iş görüşmesi yaptım online olarak bugün, olumlu olursa bu hafta kapıları kapatmadan ayrılmayı düşünüyorum. Anneme bakmak zorunda olduğumu onun bakımı ile ilgilenmek zorunda olduğum için çıkmak zorunda kalacağımı belirteceğim aniden. Çünkü işten memnin değilim ya da maaş az, departmanım kötü gibi şeyler söylersem bana eksi olarak yansıyacak kapıları tamamen kapatmış olacağım burada. Sizce mantıklı olur mu. Bu görüşme için olumsuz dönerlerse arayışa devam edeceğim bu arada. Şartları buranın 2 katı maaş ve şart olarak.

Çalışırken iş görüşmesi yaptım, olumlu olursa beyaz yalan ile işten ayrılmam mantıklı mı?
Cevapla